Nya tag

Efter gårdagens failure har jag: 1. gått upp i vikt  och 2. kommit till insikt om att jag ska kämpa hårdare.

Så idag är det nya tag. Har precis ätit frukost, en knäcke och en äggvita (54 kcal) Nu ska jag raka benen och sen ska jag till gymmet. Ska köra crosstrainer och lite maskiner. Kanske springa lite också. We'll see, we'll see.

Idag är en sjukt nice dag, är hemma själv hela dagen eftersom både mamma och hennes man jobbar. Ikväll är jag också hemma själv eftersom de ska ut äta (vilket de gör varje fredag). Det betyder att jag äta precis ingenting om jag så önskar. Det är nice.

Dock vill mamma att jag ska komma ner och fika på hennes jobb - thanks, but no thanks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0