Ny planering

Jag har fått planera om lite eftersom min pappa är på mig så mycket. Äter så lite jag bara kan under dagen, helst ingenting. Och sen äter jag middag. Så lite middag som jag kan komma undan med. Det får helt enkelt fungera så här hemma. Har jag tur kommer vågen visa neråt iallafall, även om det går saktare. Har bestämt mig för att träna mer också. Idag är min första fotbollsträning på två år och det ska bli riktigt roligt. Utöver fotbollen har jag tänkt hinna med boxning, löpning, gym och indoorwalking (på gymmet)

Så från och med nu ska middagen vara det enda målet mat jag äter om dagen. Det borde fungera, speciellt eftersom vi äter ganska tidigt (oftast halv 5 / 5)

Kommentarer
Postat av: friiida

lite samma som för mig. (:

härligt med nån med jämnlika förutsättningar! :)

2009-05-07 @ 19:14:48
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0