Morgonpigg?

Jag börjar inte förrän tolv idag. Ändå vaknade jag klockan 8. Sen när är jag morgonpigg!? Sen typ aldrig haha. Men jaja, då får jag lite extra tid att plugga på! Vägde mig imorse och den har inte rört sig sen igår morse. Jävla kolhydrater. Idag ska det bli bättre mat.

Igår var jag och en kompis hos en annan kompis och planerade inför festivalen på torsdag. Japp för nu är det sommartider och då är det dags för festival, hur nice som helst. Jag ska bara försöka skippa all äcklig fet "festivalmat". Vi skulle dela upp all mat vi ska ha med och det blev faktiskt ganska bra saker även för min del (förrutom en dag då vi ska ha pasta o pastasås)

Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0