Middag

Har precis ätit middag, riktigt skönt att vi åt så pass tidigt. Tacos blev det, jag skippade tortillabrödet och åt bara lite kött. Så det känns inte så hemskt faktiskt. Ska försöka hålla mig ifrån mat resten av dagen. Kommer en kompis hit ikväll och jag hoppas innerligt att  hon inte är sugen på något eller sådär. För då är det så svårt och säga nej. Jag hatar verkligen att ljuga för henne.

Svar till anonym:
För det första anser jag att jag är frisk. För det andra är det  ingen i min närhet som vet om min relation till mat, varken föräldrar kompisar eller tränare. Och jag brukar faktiskt vara bättre med maten dagen innan och dagen det är match. Dock går det bara inte nu. Allt ger ångest just nu. Tiden är knapp till sommaren och därför måste jag köra stenhårt.

Ps. recept kommer upp ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0