Ibland så!

VIlken jävla tur jag har idag! Stack till gymmet imorse, eller ja vid tolv tiden kanske. Men det var morse för mig! Åt ingenting innan, sa till mamma att jag skulle äta efter träningen. Hon vet att jag brukar göra så, så det var inga problem. Sen när jag kom hem, då är huset tomt. Ingen är hemma. Woho. Det betyder att jag inte behöver äta. Det är riktigt nice.

Dock ringde jag mamma och hon sa att vi skulle grilla :/ Jag vill inte grilla. Jag sa till mamma att jag inte ville ha kött (hon vet att jag är typ halv-vegetarian) så hon  skulle försöka hitta något annat till mig. Annars ska jag försöka övertala henne att jag kan äta något annat. Fan asså, jag vill verkligen inte ha en fet äcklig köttbit med tretusen kilo fett på. Men jag tror faktiskt det löser sig.

ÖVRIGT: skriver tränings dagbok sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0