Fotbollsmatch

Spelade min första fotbollsmatch på 3 år idag, min tränare var nöjd och sa att det inte syntes att det var så länge sen jag spelade. Men det kändes, jag var ur form och allmänt lost på planen. Men som alltid har jag för höga krav på mig själv, har ju faktiskt bara tränat med det nya laget en gång innan. Iallafall, spelade i princip hela matchen (något avbrott pga astma och yrsel) Eftersom det var match såg jag till äta ganska mycket idag. Det var jobbigt och det ger ångest men fotbollen betyder ju allt för mig. Så det var nästan värt det. Nästan!

Förövrigt så har vi nu fotbolls träning måndag,tisdag,onsdag & torsdag. Dock är det bara tisdag och torsdag som är obligatorisk, de andra är extra träningar. Men jag ska träna tisdag, onsdag och torsdag. Sen de andra dagarna ska jag jobba på min kondition och besöka gymmet.

Mycket träning nu. Det är kul men också lite jobbigt för det betyder att min familj är på mig mycket mer om att jag måste äta (speciellt pappa, mamma skiter lite i vilket) Nu ska jag sluta tjabba och börja plugga.

Kommentarer
Postat av: friiida

jag fattar vad du menar med föräldrar som tjatar!

mina är lika, fast för mig är mamma värst :(

usch!

stay strong<3

2009-05-10 @ 17:53:47
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/
Postat av: wannabthin

heej!<3

skulle du vilja länka min blogg? så länkar jag din för jag gillar den;)

xoxo<3

2009-05-10 @ 21:35:48
URL: http://wannabthin-now.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0