Förlåt för aggressivt inlägg

Jag hatar min pappa mer än någonsin just nu. Jag trodde jag lyckades komma undan med att få äta soppa till middag eftersom jag hade "ont i tänderna" eftersom jag var hos tandläkaren igår. Pappa sa att soppa var okej och jag jublade. Kommer ner till maten och visst är soppa. BLAND ANNAT. Där låg också fem(!) köttbullar och 2 knäckemackor. Och de satt kvar tills jag ätit upp. Ångesten är jjjjjävlig just nu. Jag klarar det inte. FYFAN FYFAN FYFAN.

Vill helst bara lägga mig ner och dö. Känner mig så jävla fet, ful och äcklig.


Kommentarer
Postat av: friiida

usch och fy! :(

men låt inte lite motgång få stopa dig :)



btw, följer din blogg med bloglovin nu ;)

du verkar kunna peppa mig en del! (:

2009-05-06 @ 23:00:32
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0