Prestationsångest

Fick reda på mitt idrottsbetyg idag och jag får bara vg :( Jag som så gärna ville ha ett mvg. Jävla skit. Min lärare var ganska orolig också, hon tyckte jag hade gjort så bra ifrån mig i ettan och sen hade det gått nerför och hon tyckte jag hade blivit sluten och jadajadajada. Hon tjatade hela tiden om varför och om det hänt något. Egentligen ville jag bara skrika ut att det berodde på problem med maten och prestationsångest så det heter duga. Men det ända jag fick fram var "jag vet inte.."

Kommentarer
Postat av: cro

aaaaaaaaaa...hände mig typ samma men jag blev ändå glad för mitt vg. ett g skulle dödat mig, blaah. och ja, vad ska man säga? vill folk verkligen höra sanningen? ingen verkar kunna ta emot den, visst känns det så?

anyway. take care.

2009-06-15 @ 13:12:38
URL: http://vissadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0