Vikt..

Sitter här och gör matplanering för dagen. På lunchen måste jag till mammas jobb och "fika" med henne. På frallebulle. En innehåller ca 150 kcal så det får jag väl klara av. Resten av maten blir ganska kalorisnål ändå.

När jag började om på nytt så att säga så vägde jag 62,5 kg. Så mycket har jag aldrig vägt innan. Så jag satte upp lite mål, det första är till den 14/8 då Malmöfestivalen börjar. Då ska jag vara nere i 61 kg. När jag vägde mig idag så vägde 61,4 kg. Det betyder att jag gått ner 1,1 kg på 5 dagar och då stod jag ändå stilla i vikt i 2 dagar. Nu ska jag fortsätta kämpa så jag klarar mitt mål till den 14e.

Det är mycket lättare när man ser resultat och när motivationen är uppe. Så håll motivationen uppe! Nu ska jag gå och äta frukost. 1 dl lätt vanilj yoghurt och 1 dl frusna hallon = 77 kcal. Precis som igår. Mums.


Kommentarer
Postat av: H

Håller med att man blir mer peppad om man ser resultat på en gång. Jag hade aldrig pallat att ta mig ut och springa varje morgon om det inte vore för att vågen gick ner och ner för varje dag.

2009-08-11 @ 14:57:57
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0