Matplanering.. andas ut!

Nu har jag gjort matplanering och det gör faktiskt inte så mycket att frukosten blev "dyrare" än jag väntat mig. För middagen kommer bara hamna på, hör och häpna, 104 kcal.  Och slutsumman på 368 kcal (då med 1 dl hallon som vanligt). Kommer nog till och med behöva äta något litet till eftersom jag ska träna fotboll. Och jag vill gärna kunna ta ut mig och kämpa på träningen. Och det kan jag inte när jag bara ätit så få kcal. Ska försöka komma upp i 400-450 kcal. Trots att det tar emot.

Nu ska jag äta frukost.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe ingen orsak! Tack själv, för första gången på länge känns det verkligne som att det går bra för mig =)



Kram!

2009-08-13 @ 14:36:43
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0