Lunch

Sitter och äter lunch  nu. Mexicanasoppa från Knorr. 1 portion (2,5 dl) innehåller 50 kcal :) Inte illa pinkat. Middag ska jag äta med en vän och fick först lite panik men vi bestämde att vara hos mig och hon gick med på att vad jag planerat från början :) Quornfilé med stekt svamp och sallad. Så dagen kommer isåfall sluta på 158 kcal tro det eller ej! Men ska försöka äta något mer så jag kommer upp i 200-300 kcal eftersom vi ska på konsert idag. Vill ju inte svimma eller något sådant dumt!

Kommentarer
Postat av: Sessie

Usch, bortbjudningar är hemska, man vet ju inte vad de har i maten.. huu..

2009-08-16 @ 10:13:49
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0