Frukost

Sitter och äter frukost nu, 2 äggvitor och ½ tomat (30 + 10 kcal). Känner jag måste ligga väääääligt lågt idag eftersom det är fest ikväll. En 33 cl cider innehåller 215 kcal. TVÅHUNDRAFEMTON. Det är ju sinnessjukt. Och jag har 4 cider med mig. 4 st 50 cl. Det blir över 1000 kcal. På dricka. Sen bjuds det ju på mat också. ÅÅÅÅÅÅH!

Men för att tänka på nåt annat kan jag passa på att tipsa er om stekt ägg(vita) med tomat. Smak kombinationen är oslagbar. I love it. Och kcal intaget då - 40 kcal! Inte helt fel det heller. Och man blir faktiskt MÄTT på det också.

Nu har jag lite att stå i. Och gräma mig över.
Hur brukar ni göra när ni festar? Vad dricker ni?

Kommentarer
Postat av: Sessie

Tänk inte så mycket, ha roligt istället, det är ju faktiskt inte varje dag man häller i sej cider och sånt.. kram

2009-08-07 @ 11:45:29
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: ...

Jag brukar tänka: shot!! Snabbt enkelt och liiiite kcal! Så slipper man all onödig dricka! haha!

2009-08-07 @ 17:32:11
URL: http://tjugokilofett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0