Fin middag

Eftersom min mamma fyller år ville jag överraska henne med något. Och bestämde mig för en fin middag, älskar ju trots allt att fixa mat och sådär :) Jag unnar mig lite extra kalorier för detta och maten kommer gå på 307 kcal. Vilket inte är så mycket för en sån fin middag. Jag kommer sluta på 555 kcal idag. Ska gå mycket dock har jag bestämt. Ska på stan med en vän senare idag och innan dess hade jag tänkt försöka hinna med en promenad. Och sen en senare ikväll också :)


Om ni är sugna på receptet kan jag lägga ut det sen :)


Kommentarer
Postat av: Jackie

Lägg gärna ut det! Alltid bra med relativt kalorisnåla recept! :)

2009-08-12 @ 14:25:49
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0