Dålig uppdatering..

Har blivit typ sämst på att uppdatera. Ni får ursäkta. Men det har hela tiden kommit någonting i vägen. Det närmaste tiden blir det nog tyvärr inte bättre eftersom jag ska hem till pappa. Vi har bara stationär dator där och gillar inte riktigt att skriva i denna bloggen så synligt, vilket ni kanske förstår. Men då och då brukar jag kunna låna ner nätverkskabeln och då får ni er lite uppdateringar :)  Ska göra så gott jag kan.

Vikten idag var 60,0 kg. Det betyder att jag har exakt en vecka på mig att gå ner till 59 kg. En vecka hos pappa.Allting är mycket jobbigare där. De har mycket mer koll på mig och kan aldrig laga min egen mat. Men det ska nog gå. Får träna extra hårt. Jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0