Väntar på livet, det har jag gjort i 20 år

15:45
Nu sitter jag hemma hos min mamma, kollade precis mailen och såg att e. skickat ett jättegulligt mail :) Så det ska jag svara på så fort jag skrivit klart. När jag kom hem såg jag att mamma tagit bort vågen! Varför? Jag kommer avlida, jag kommer seriöst inte klara av att inte väga mig på två veckor :/ Fast nu de första dagarna är det nog bra eftersom jag antagligen gått upp i vikt när jag varit sjuk. Pappa har tvingat i mig mat och dricka hela tiden för att få mig att må bättre, han är övertygad om att det handlar om näringsbrist eller nåt sånt skit.

Är fortfarande inte så bra humör vilket kanske märks, men mailet gjorde min dag lite bättre faktiskt! Nu ska jag svara på mailet, sen ska jag göra lite tränings övningar och sen ska jag plugga resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0