En ny blogg, igen

skiinny.blogg.se
Jaha, ännu en ny blogg. Förstår inte vad det är med mig men jag kan verkligen inte hålla mig till en blogg. Det slutar alltid med samma sak: jag blir dålig på att uppdatera, tröttnar på designen, tröttnar på mig själv, vill ha en nystart, skapar en ny blogg. Men nu ska jag försöka hålla mig till denna! Har bestämt mig för att vara lite ärligare i denna bloggen, inte för att jag ljög i den förra för det gjorde jag verkligen inte! Men jag skrev inte ut mina mått eller min vikt och sådär. För att jag skämdes. det gör jag fortfarande. mycket eftersom jag gått upp i vikt. men i denna bloggen ska jag skriva min vikt. även om det går upp eller ner.

Imorgon får ni mina mått (om jag kan hitta ett måttband här vill säga) och min vikt. No matter what! Och förresten, jag är anonym! Men undrar ni något så bara fråga, jag svarar på allt bara det inte kan avslöja vem jag är! :)

Kommentarer
Postat av: Em.

det kan ju vara bra att skriva sina mått och vikt för att peppa sig själv också :)



Jag följer din blogg. hihi

godnatt

2009-04-10 @ 23:00:15
URL: http://ackligajag.blogg.se/
Postat av: LP

Im still with you, och du vet vem jag är.



Jag hoppas denna nystarten går bra för dig. Jag själv hade behövt en med..



Puss, sköt om dig.

2009-04-14 @ 22:14:39
URL: http://[email protected]
Postat av: E.

Har du en mail man kan skriva till? :) Jag skulle vilja prata lite, och jag har några frågor. Det är dock ingenting jag vill ta här, helt öppet.

2009-04-16 @ 13:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0