Sömntuta

Jag skippade första lektionen, det var alldeles för jobbigt att gå upp. Nu sitter jag här iallafall, har precis ätit frukost: en fullkornsmacka och grönt te (ca 80 kcal). Efter skolan ska jag träna, drar till gymmet nån timme precis som igår. Älskar att jag äntligen får träna :)

Jag får panik varenda jävla morgon eftersom vi inte har någon våg, vetifan var den tagit vägen. Antar att mamma plockat bort den av någon wierd anledning. Längtar efter att få väga mig.. Men på ett sätt tror jag det är bra att jag inte väger mig varje dag, det gör det lättare att inte faila. Då tänker jag bara på att jag verkligen måste gått ner när jag väger mig nästa gång eftersom gått så lång tid emellan! Det låter kanske lite konstigt, men hey jag är ju lite konstig också ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0