Jag lever

10:10
Nej jag är inte död, jag har bara varit väldigt sjuk de senaste dagarna. Har inte kunnat resa mig ur sängen utan att nästan svimma. Skulle det inte varit bättre idag så hade det blivit akuten :( Men som ni kanske förstår är det bättre idag, även om jag inte är frisk. Det har inte hänt så mycket i mitt liv sen sist, har bara legat nerbäddad hela tiden. Vägde mig idag och vågen visade  60,3 kg(!) det betyder fanimej -0,8 kg! Jag som trodde jag hade gått upp! Där ser man, pleasent surprise!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte låta bli att tycka om dig eftersom vi är i nästan samma sits, haha;) Jag väger 61 och är också sjuk just nu! Bara att hoppas att jag också gått ner.. ;) Ny här, så om du råkar ha några tips på lager för att få igång minskningen hos en nybörjare så tar jag gärna emot..

Krya på dig!

2009-04-15 @ 19:31:22
URL: http://principer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0