-400 kcal

Hittade en hemsida där det stod att boxerice brände ca 500 kcal. Så jag tänker räkna på 400. För att vara på säkra sidan liksom! Mamma envisades med att gå ut och äta på stan idag, fråga inte varför. Vi gör det aldrig annars. Men så blev det iallafall och som tur är ska vi till ett ställe som har sallader. Goda sallader. Med dressing brevid. Och eftersom träningen bränner så pass mycket kan jag ju göra henne till viljes för en gång skull.

Sitter och funderar på hur mycket en sån sallad kan innehålla, tänker iallafall räkna högt på den  också. Jaja får se ikväll när jag vet exakt vad den innehåller och hur mycket jag äter av den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, allt är ju individuellt fattar du väl? Du fattar väl att inte ALLA som går på det passet bränner 400 / 500 kcal? Köp en bra pulsklocka istället för och läsa massa skit på internet.

2009-06-02 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0